Til framsida
SØK:
FRAMSIDA|MELD DEG INN|ADRESSEENDRING|KALENDER|KONTAKT| 17. SEPTEMBER 2019 Information in english


Nyhende Arkiv 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 2000 1999 Mållaget meiner Nytt prinsipprogram Oppdater! Val 2019 NyNorsk Nye læreplanar Organisasjon Lagsoversyn For lokallaga Norsk Tidend Krambua Peikarar Norsk Målungdom Fakta om nynorsk For pressa

Clemet avviser at ho har ført Stortinget bak lyset

 (02.06.2004)

Melding. 02.06.04. Utdanningsminister Kristin Clemet seier til NRK Kulturnytt at ho ikkje har sagt det som Noregs Mållag påstår ho har sagt. Les om saka hjå <a href="http://www.nrk.no/nyheter/kultur/3827022.html">NRK Kulturnytt</a>. Les også referatet frå <a href="http://www.stortinget.no/spti/dw-o2004051919-011.html">spørjetimen i Stortinget</a> og sjå sjølv kva Kristin Clemet sa til Stortinget.

Slik refererer Observer as intervjuet med utddaningsminister Kristin Clemet:

Utdanningsminister Kristin Clemet avviser at hun har ført Stortinget bak lyset, slik Noregs Mållag hevdet i Kulturnytt i dag tidlig. Mållaget mener Clemet gir sidemålsundervisningen skylden for lese- og skrivevansker blant barn, men statsråden nekter for å ha sagt noe slikt.

- Jeg har lest nøye det som har blitt sagt, og det påstås at jeg har sagt to ting som jeg med mitt beste skjønn ikke kan se at jeg har sagt, uttaler hun.

Utdanningsministeren skal ha sagt at det er en sammenheng mellom sidemålsopplæringen og lese- og skrivevansker, og at det kan være en sammenheng mellom nynorsk som hovedmål og dårlige lese- og skrivekunnskaper. Clemet stiller seg uforstående til begge deler, men i dag tidlig hevdet leder i Norges Mållag, Endre Brunstad, at ministeren trakk en parallell mellom sidemål og lærevansker.

- Hun viste til at mange elever har grunnleggende lese- og skrivevansker og bruker dette som argument for å si at det skal satses mer på hovedmål enn på sidemål. Ingen forskning tyder på at sidemålsopplæringen bidrar til lese- og skrivevansker, uttaler han.

I stortingsmeldingen som lå til grunn for spørsmålene i spørretimen skriver regjeringen at norskfaget skal styrkes generelt og sidemålsundervisningen spesielt.

- Det er størst motivasjons- og holdningsproblemer knyttet til sidemålsopplæring i nynorsk, som gjelder flertallet av elevene, sier hun.

Journalist: Espen Alnæs. Innslag.

Bookmark and Share
HANDLEKORG
Handlekorga er tom.
© Noregs Mållag 2019
E-post vevmeister
Sidene laga av Zetta AS
Noregs Mållag
Lilletorget 1
0184 Oslo
Tlf: 2300 2930
E-post: nm@nm.no